Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011

Πολύνεκρη επίθεση στο Πακιστάν

Τουλάχιστον εννέα άνθρωποι σκοτώθηκαν και 19 τραυματίστηκαν σε επίθεση με παγιδευμένο αυτοκίνητο στην πόλη Πεσαβάρ του βορειοδυτικού Πακιστάν, σύμφωνα με γιατρό του τοπικού νοσοκομείου και την αστυνομία.

«Έχουμε τις σορούς εννέα ανθρώπων, ανάμεσά τους είναι τρία παιδιά και μια γυναίκα», είπε ο Αμπντούλ Χαμίντ Αφρίντι, γιατρός από το μεγαλύτερο νοσοκομείο της πόλης.

"Η βόμβα είχε τοποθετηθεί σε αυτοκίνητο", τόνισε ο επικεφαλής της αστυνομίας της Πεσαβάρ Λιακουάτ Αλί Χαν.






ΠΗΓΗ:           totefteri

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου