Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011

Μίλησε με ονόματα ο Χατζηγιάννης...


Επιτέλους! Έγινε κι αυτό που τόσο περιμέναμε…

Μπορεί μέχρι πριν λίγο καιρό ο Μιχάλης Χατζηγιάννης να έλεγε πως ούτε αυτός, ούτε και η Ζέτα Μακρυπούλια μιλούν με ονόματα, χθες όμως στην απονομή του πλατινένιου του δίσκου ο τραγουδιστής αποφάσισε να μιλήσει …με ονόματα!

Η χθεσινή βραδιά ήταν υπέροχη… Τι κι αν η Ζέτα έλειπε από το πλευρό του αγαπημένου της, έλαμψε δια της απουσίας της. Εμφανώς ευδιάθετος και χαρούμενος ο δημοφιλής καλλιτέχνης μίλησε στην κάμερα της "Πρωινής Μελέτης" χωρίς καθόλου φόβο, αλλά με πολύ πάθος! " Η Ζέτα ήθελε πολύ να είναι εδώ αλλά είχε κάτι πολύ σημαντικό και δεν τα κατάφερε", ανέφερε για την απουσία της ηθοποιού ο Μιχάλης Χατζηγιάννης.

Σε ερώτηση αν βλέπει σοβαρά τη σχέση του με τη Ζέτα, είπε: "Ένας άνθρωπος έρχεται στη ζωή σου και αλλάζει εντελώς την κοσμοθεωρία σου! Το βλέπω σοβαρά! Εύχομαι να κρατήσει για πολύ ακόμα".



Είπε όμως κάτι ακόμα πιο γλυκό τρυφερό κι αληθινό: " Εύχομαι η Ζέτα να είναι το τυχερό της ζωής μου και να φέρει όλα τα καλά"!

Στην ερώτηση του δημοσιογράφου αν είναι μαζί με τη Ζέτα αρκέστηκε να πει ότι είναι ολοφάνερο και ότι δεν του ξανατύχει ένας τόσο μεγάλος έρωτας!



ΠΗΓΗ:          totefteri

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου