Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2011

Καταλήγει στη Φλαμένγκο ο Ροναλντίνιο

Ο ίδιος ο Ροναλντίνιο ήθελε όσο τίποτα να επιστρέψει στην Γκρέμιο, όμως η ομάδα του Πόρτο Αλέγκρε δεν μπορούσε να πληρώσει τα χρήματα που αξίωνε η Μίλαν. Έτσι, όπως δήλωσε στο βραζιλιάνικο δίκτυο «Globo» ο αντιπρόεδρος της Μίλαν, Αντριάνο Γκαλιάνι, ο «Ρόνι» είναι έτοιμος να υπογράψει στη Φλαμένγκο.
“Ο Ροναλντίνιο είναι κατά 99% παίκτης της Φλαμένγκο. Υπολείπονται ακόμα μερικές λεπτομέρειες, αλλά οι διαπραγματεύσεις έχουν χαλαρώσει τώρα. Το σημαντικότερο όλων είναι ότι η Μίλαν και η Φλαμένγκο ήρθαν σε συμφωνία. Τώρα απομένει να συμφωνήσουμε και με τον παίκτη”, αποκάλυψε ο "θείος Φέρστερ" της Μίλαν.

Πλην της Γκρέμιο και της Φλαμένγκο, για τον παίκτη κινήθηκαν Κορίνθιανς, Παλμέιρας και Μπλάκμπερν.





ΠΗΓΗ:      psifiakoohiro

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου