
Κλιμακώνουν την κόντρα τους με την κυβέρνηση οι εργαζόμενοι στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και η επόμενη Δευτέρα, 10 Ιανουαρίου, θα είναι και πάλι... «Γολγοθάς» για τους πολίτες που χρησιμοποιούν τις συγκοινωνίες.
Από την πλευρά τους οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία της ΕΘΕΛ και τα τρόλεϊ θα πραγματοποιήσουν στάση εργασίας από τις 11 το πρωί έως τις 4 το απόγευμα, ενώ προς την ίδια κατεύθυνση προσανατολίζονται και οι εργαζόμενοι στο τραμ, οι οποίοι, ωστόσο, δεν έχουν ανακοινώσει επίσημα τις προθέσεις τους.
Το επιβατικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι τουλάχιστον μισή ώρα πριν την έναρξη της στάσης εργασίας και μισή ώρα μετά τη λήξη της, τα μέσα μαζικής μεταφοράς δεν θα είναι στη διάθεση των επιβατών, καθώς χρειάζεται κάποιος χρόνος για να αποσυρθούν και να επανακυκλοφορήσουν.
ΠΗΓΗ: psifiakoohiro
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου