Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011

Το δράμα της Ντούβλη!




«Πήγα να κάνω επέμβαση ρουτίνας και με κατέστρεψε», καταγγέλλει η Μαριάννα Ντούβλη, η οποία τον περασμένο Αύγουστο μπήκε στο χειρουργείο για επέμβαση ρουτίνας -όπως η ίδια λέει στην “Espresso”- και βγήκε με μια μεγάλη ουλή στην κοιλιά. Έτσι μάλλον εξηγείται το γεγονός που η Μαριάννα «D» λέει «κομμένα πια τα DVD»…

Όπως αναφέρει στη μήνυσή της εις βάρος της γιατρού, είναι αναγκασμένη να παραμείνει μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας και τις επαγγελματικές της υποχρεώσεις, λόγω της μεγάλης ουλής που έχει στην κοιλιά της μετά την χειρουργική επέμβαση. «Το σημάδι που μου έχει μείνει στην κοιλιά ύστερα από την επέμβαση είναι μεγάλο. Δεν καλύπτεται με τίποτα. Αν ήμουν τραγουδίστρια, μπορεί να μην με πείραζε καθόλου, αλλά στην δουλειά μου πρέπει να δείχνω κάποια σημεία του κορμιού μου, μεταξύ αυτών και στην κοιλιά μου. Έχω καταστραφεί. Δεν αισθάνομαι καλά με τον εαυτό μου»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου