Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

Ελένη Μενεγάκη: «Ο 40άρης τί το θέλει το facebook;»




Απορίες με πολύ συγκεκριμένη κατεύθυνση και κυρίως με πολύ συγκεκριμένο παραλήπτη εξέφρασε χθες το πρωί η Ελένη Μενεγάκη που... τα είπε στην νύφη για να τα’ακούσει η πεθερά. Κανονικότατα. Οπου νύφη βλέπε Γρηγόρης Γκουντάρας και όπου πεθερά βλέπε Ματέο-Μάκη-Μαθιό.
Η συζήτηση στο στούντιο είχε.«ανάψει» για τα καλά, με αφορμή μία ακόμη έρευνα που παρουσίασε ο Γρηγόρης, αυτή τη φορά με θέμα τους άπιστους άνδρες. Όταν έφτασε στο έκτο χαρακτηριστικό του άπιστου άνδρα, είπε: «Ισχυρίζεται πως δεν έχει facebook. Δηλαδή έχει, αλλά λέει πως δεν έχει και μέσα από την σελίδα του κάνει το φλερτάκι του, τα ερωτικά του παιχνίδια και ούτω καθεξής. Έχει σελίδα με ψευδώνυμο τύπου γλυκό λουκουμάκι, τζιτζίκι όμορφο, σπουργιτάκι ωραίο».

Δεν πρόλαβε να τελειώσει ο Γρηγόρης και της Ελένης της γύρισε το μάτι: «Συγγνώμη ρε παιδιά. Ενας άνθρωπος που είναι μιας ηλικίας. Είναι παντρεμένος, έχει τα παιδιά του, την δουλειά του και την ζωή του στρωμένη… το facebook τι ακριβώς το κάνει; Γιατί όλο αυτό το πράγμα με τους 522 φίλους, τους 3.022 φίλους και τους 5.000 φίλους, εγώ προσωπικά δεν το πιάνω καθόλου».

«Εγώ έχω 5.000 φίλους», της είπε ο Αντώνης Λουδάρος. «Εσύ είσαι ηθοποιός, εγώ μιλάω για έναν άνθρωπο που είναι επιχειρηματίας, ή κάνει κάτι άλλο. Γιατί εάν είναι επιχειρηματίας και δεν το χρησιμοποιεί για επαγγελματικούς λόγους, τι άλλο να το κάνει δηλαδή; Για την ακρίβεια, το μόνο που για εμένα μπορεί να κάνει είναι μία… γκομενοκατάσταση. Εμένα για κάτι τέτοιο μου κάνει».

Αρχισε το πάνελ να δικαιολογεί το facebook σε άνδρες μεγαλύτερης ηλικίας, αλλά η Ελένη δεν πείστηκε. «Βρε παιδιά, εδώ πριν από λίγο λέγαμε ότι πλέον δεν έχεις χρόνο να κάνεις πράγματα με το ταίρι σου, σε πνίγουν οι υποχρεώσεις, τα προβλήματα, τα τρεξίματα και τα χίλια μύρια και εδώ μου λέτε ότι πολλοί έχουν χρόνο για facebook που δεν ξέρω και πώς μπαίνεις; Δηλαδή στον 20άρη το καταλαβαίνω, στον 15άρη επίσης…».

Σε εκείνο το σημείο έκανε παύση με νόημα: «Στον 50άρη, συγγνώμη, δεν το πιάνω».

Δεν πειράζει Ελένη μου το έπιασαν όλοι οι υπόλοιποι που γνώριζαν ότι τον πρώτο καιρό που είχε γίνει γνωστή η σχέση της παρουσιάστριας με τον Ματέο, η προσωπική του σελίδα στο facebook «έπεσε» από τις χιλιάδες αιτήσεις φιλίας, μέχρι τελικά που ο ίδιος απέσυρε οποιοδήποτε στοιχείο του από εκεί.

Τώρα εξηγείται το γιατί… Μήπως ο Ματέο Μάκης Μαθιός δέχθηκε και κόκκινη κάρτα από την Ελένη τύπου «τι το θες το facebook;» Μήπως δεν ήταν μόνο οι χιλιάδες επισκέπτες ή και κάτι παραπάνω που έγραψε, για να αναγκαστεί τελικά να κατεβάσει τελικά το προφίλ του; Και τι να έγραφε άραγε ο Ματέο; Πού θα πάει, η Ελένη θα το πει κι αυτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου